Ger inte upp i första taget...

Godmorgon! gaah, ville absolut inte gå upp idag. Näsan var täppt, halsen var hes och ond, men jag tog mig upp! Ger inte upp i första taget, känns oftast bättre efter att man vara uppe en stund, och det stämde idag. Nu har näsan släppt lite, men sitter fortfarande långt där inne nånstans, så jag tar mig ner till jobbet om en stund. Jossan kommer förbi och hämtar mig, kände inte för att cykla ner i det här rusket! Ikväll så hade jag ju tänkt att träna boxmix, meen tror inte att det blir så nu när jag blivit förkyld, bättre att vänta så att jag blir frisk istället! Nu ska jag ta och borsta tänderna, men hoppas att ni får en fin dag! puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback