HEJ!

HEJ! Sorry för dålig uppdatering igår, men det började åska där på eftermiddagen så stängde av datorn, sen åkte jag in till Milla och Jesper. Myste med Ludde och spelade plump :P Idag så ska jag åka in till stan med mamma, och börja med att fika med Milla och Jesper på stan. Sen när jag kommer hem är det nästan dags att börja göra iordning sig för kvällens fest. 25+30års fest, så det blir nog livat. Ska försöka ta outfitbilder både nu när jag åker till stan och sen när jag har gjort iordning mig för fest :)  Ha det bra sålänge!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejhej!

Ta gärna en titt in i min blogg och se efter om den är något för dig, kanske är den det, kanske inte :)

Kram! ^^



www.thestoryofsofia.blogg.se

2010-08-14 @ 18:31:43
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback