15.36

Hej! Sitter här på jobbet för en sista timmes jobb, sen blir det hem och äta och efter det blir det box pass! Hann aldrig med datorn igår. Lina och jag var på gymmet o körde 25min löpning,25min cykling, 20min mag-armövningar! Så idag känns det i magen, men det är gött! Idag är det box på schemat, ska bli kul! Lina och jag har ju kört själva lite, men var längesen det var pass så ska bli kul :) Sen på söndag blir det antagligen spinning med, GÖTT! I eftermiddag kommer våran dator att omformateras, så har inte tillgång till datorn förrän ikväll. Har iaf konstaterat att jag har en fullbokad helg, vilket är både kul och lite jobbigt hehe. Imorgon slutar jag vid 13.00, och efter det tänkte jag ta tag i o baka lite, om jag inte gör det på söndag förmiddag. På lördag ska jag STÄDA, för det måste verkligen göras! Sen på eftermiddagen/kvällen ska jag vara barnvakt åt Ludde, Thea o Luna, mamma kanske hjälper till, får se :) Sen på söndag eftermiddag så blir det ju antagligen spinning! Pjuh, men det blir bra :) Sen ringde dom från Mio och sa att våran nya soffa hade kommit! Så den hämtas kanske idag, eller imorgon! YEAH! Men nu ska jag ta och trycka lite t-shirts här innan arbetsdagen är slut! HAJJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha , kejj men det låter ju bra med träning =D

kram

2010-12-09 @ 19:56:44
URL: http://josefinhhenriquez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback