21.09

Nu så ska jag alldeles strax gå och lägga mig, har kollat på "Ung o Bortskämd" och tycker verkligen att helt fel person åkte ut! Är också lättad över att måndagen är över och nu går det fort till helgen, på onsdag ska jag toppa håret och så får mamma hjälpa mig att tona håret, SKÖNT! Skönt att bli av med de slitna topparna! På lördag så ska vi åka och julhandla, har ju fortfarande inte köpt en endast liten julklapp! Så det måste vi göra, till mig själv blir det inget, har infört köpstopp nu ett tag framöver, spara lite pengar :) Men ska köpa en sista grej innan den inleds, vad det blir får i se, inget spec.m men ändå nåt innan stoppet börjar! Säger Godnatt o sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback