Outfit onsdag, frisörtime!




Tröja: HM  Tights:JC  Skor: Eurosko, face

HEJ! Har varit väldans upptagen de senaste dagarna! I tisdags var jag en sväng hos mamma då milla var där en sväng o lämnade Ludde, efter det drog jag upp till gymmet för lite löpning och magövningar! I onsdags hade jag ju klipptid hos Lina, så blev endast toppning och sen var det direkt hem till mamma som hjälpte mig att tona håret, skönt att ha det nytt o fräscht igen! Igår så slutade jag vid halv 5, åkte upp till banken för ett ärende, till affären,(tog aslång tid för jag visste inte vad jag skulle göra till middag), köpte julkort, frimärken. Klockan var halv 6 när jag kom hem, då jag turboskrev julkort, för brevlådan tömdes vid 6! haha, men fick iväg en del iaf :) Sen efter det var det bara att börja maten, samtidigt som jag oroade mig för lillkissen som inte kom in!!! Så resten av kvällen låg jag i soffan och bara tänkte på vad som kunde ha hänt honom, typiskt mig att alltid tänka det värsta, men efter att ha slumrat till en sväng så kom han tillbaka vid 10-tiden! PJUH!

MM, de har jag haft för mig hehe :P Idag var det jobb till 13.00 efter det fredagspizza, MMM! Sen har jag städat här hemma. Eftersom att jag vaknade upp imorse och kände att det luktade kattpiss! Har gått och sniffat överallt idag för att känna om nån utav katterna hade gått och skvätt nånstans, men kunde liksom inte hitta nåt. Tills Sacke säger: men du, kolla så att det inte är mina gympaskor som luktar, tog in dom från verandan igår, kanske nån katt ute som kissat på dom. Gick fram och sniffade, och ja, jag slängde ner dom i källaren direkt. Nu är lukten borta! haha, tur att det var på det viset! Ikväll så ska jag vara med o spela bandy :) Ska bli kul faktiskt, har inte spelat pålänge nu, men måste värma upp lite inför nyårsbandyn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback