Regn idag, urk.....



Godmorgon, eller Godförmiddag! Sitter här och är ganska trött, och blir ännu tröttare när jag tittar ut! Nedrans regn! Blir en inne dag idag då, göra lite nyttigheter i hemmet? Kom inte hem allt för sent inatt, vid 1-tiden, speciellt dragen var jag inte heller då partysuget helt plötsligt försvann där på kvällskvisten, så drog en pommes med kebabsås med jossan och sen gick hem och la mig, men vaknade igen efter någon timme och kallsvettades och magen var kass, vet inte om det var maten som gjordet, usch, men efter en stund inne på toaletten så somnade jag faktiskt om igen, men så kom Sacke hem vid typ, 5? och då hade jag lite svårt att somna om, så är lite sliten nu hehe :) men men, alldeles strax ska jag äta lite frukost och sen får vi se vad dagen har att djuda på :) Hoppas ni mår bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback