Upptagna dagar

HEEJ! Ja, jag är hemma, hehe har bara inte haft tid helt enkelt att sitta här! Kom hem i torsdags natt vid 1-tiden, sen var det jobb fram till 4 på eftermiddagen, sen direkt efter det ja då åkte jag in till stan för att inhandla doppresent och 3-års present, hamnade därefter hos Milla och Jesper som var hos Jespers mor, och gosade lite med Ludde, så kom hem där på kvällen någongång, och då kom Jossan ner till mig, och vi satt och snackade lite och kollade på tv. Sen var det sängen, och igår så var hela dagen uppbokad! ehe, vaknade alldeles för sent, vid 11 då jag skulle på dop vid 12.35, och efter det så skulle jag hem igen och svira om till partykläder och sen på 30-års fest hos chefen och det blev livat kan jag säga, men kul var det! Tack för en lyckad tillställning! Så idag är det baksmälla som gäller, men det var det värt!

Så, där har ni vad jag har haft för mig, och Tysklandresan var kul den med, alltid kul att komma iväg lite! Tänkte jag skulle visa mina inköp (förutom spriten) hehe :) Hittade ju en sak som jag klurat på bra länge! Kommer även lägga upp lite bilder ifrån resan, och kanske ifrån gårdagen med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback