Överallt o ingenstans!

Hej! Skönt med lördag, har just ätit frukost, gjorde en egen frukost på sängen haha :P Har typ vart vaken hela morgonen, har ju sju små liv som inte kan vara stilla, jag lovar, de är överallt!!! Upp för sofforna, ner för sofforna, upp på köksbordet, ner för köksbordet, upp i sängen, ner för sängen och ja, de är verkligen överallt! men det gör inte så mycket för de är så söta och underbara!! Idag så ska jag plantera mina fina blommor som jag handlade igår, och så tror jag mamma skulle komma bort och hjälpa mig att sy nya gardinerna till köket :) Är lite halvtrist väder idag, men uppehåll änsålänge, men blir nog att städa idag, bluä! men men... Hör av mig under dagen, ha det bra!

Förresten, Jossan och jag fick ju hem lite kläder från H&M igår, en del som inte passade och en del som gjorde! Visar sen! HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback