Tisdag, trött som ett as!

Morgon Morgon! Sitter på jobbet och reder ut lite grejer. Tisdag, trött som ett as imorse! Igår så jobbade jag till halv 6 och sen drog mamma och jag in till tranås för att hämta upp Milla o Ludwigh, och sen ut till Erika, Miley, Maggan och Jamie :) Fikade och pratades vid lite, två små söta bebisar! Miley sov så gott hos mig. Kom väl hem vid 10-tiden så orkade inte blogga. Pratade med expert igår som har min kamera, och tydligen hade han missat att knappa in kvittonumret, så de kunde inte börja reperationen förrän de hade alla uppgifter, så nu dröjer det väl ännu längre tid innan jag får min kamera, börjar bli riktigt trist att inte ha den!!! :( :( Ringde också till JC, för att kolla om de kunde leta reda på ett par utav de där jeansen jag provade, fast i rätt strl. Och snällt av dom så hittade de ett par, i vetlanda, som han turligt nog skulle dit och hämta, så nu ligger de och väntar på mig i Tranås, så kanske ska in idag vet inte, har inte bestämt mig. Skulle inte förvåna mig ifall jag inte kan ha dom, men hoppas! Annars köper jag dom jag först provade. haha! meeen, nu ska jag ta och fortsätta att jobba! ha en fin dag! hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback