Ett pass till, sen hem!

Nu sitter vi här och väntar på att få köra nästa pass som börjar 15:30-16.30. Har kört tre pass, och det tycker jag har gått bra. Lite svårt ibland att få stökiga små tonårspojkar att lyssna och koncentrera sig, men det gick faktiskt rätt bra! Nu är det andra ring kvar som ska köra! Sen blir det att åka hem igen, skönt! Jag vet en, eller ja, två som kommer att träningsvärk imorgon! Köra fyra flowinpass på en dag, när man vanligtvis kör ett pass i veckan hehe...  Lägger väl kanske upp några bilder när vi är på väg hem sen i bilen, för just nu ligger min kamera i Jerkers (idrottläraren) arbetsrum, annars hade jag ju kunnat göra det nu. Men vi hörs senare på hemfärden!

Take care, bye bye then!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback