Häckar vid datorn!

Sitter här vid datorn och häckar en stund, väntar på att mina converse ska bli färdigtvättade i hopp om att de möjligen kan bli lite vitare! Tänkte jag skulle gå en liten promenad sen, se om jag kan gå bort lite utav träningsvärken, för ack vilken träningsvärk jag har! Känns som hela min bak är full av blåmärken ehhe! Men det är väl så det ska vara. Får se hur det ska gå på Bodypumpen imorgon, ont kommer det göra iaf!

Skulle vilja hinna fota lite mer med min nya kamera, har mycket kvar att lära om den. Det blir himlans fina bilder med den iaf, fångar färgerna och ljuset så bra! Tanken är att jag ska skaffa en fjärrutlösare och ett stativ så att jag kan ta bra outfit-bilder, men just nu så räcker inte min ekonomi till det, det finns iof anledningar till det hehe ;)


Återkommer väl senare ikväll! hejj hejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback