Mätt och Nymålade naglar!

Sitter här framför datorn och har just målat naglarna, mätt som en plätt med :) Och lite trött i huvudet efter mycket jobb på Dekaltim! Mycket nu inför Elmia Mässan och allt, men det gillar vi! Nu tänkte jag att jag skulle lägga upp en bild på min outfit idag, och sen lite bilder som togs på jobbet! Ikväll skulle det ha varit flowinpass på gymmet, men så blev det inställt pga av att det var för få anmälda (ovanligt), trist! Så jag får gå upp till gymmet själv sen ändå, svettas lite på löpbandet och cykeln!!! Ikväll tänkte jag även lägga in en bild på min nya skjorta jag köpt, och lite annat smått och gott kanske :)




Tröja: JC
Byxor: JC
Klocka: UR & Penn
Smycken: Lindex, pilgrim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback