Dåligt minne

Sitter här och försöker lista ut vart mina gamla bilder och filmer tog vägen, som jag hade hemma hos mor och far på deras dator, men som jag sen överförde till min bärbara. men de är borta?! uhuu, hoppas innerligt på att dom ligger kvar på den datorn hemma! Ska kolla det imorn! Idag har jag hunnit med att laga mat, äta maten, gå bort till mamma och pappa och träffa milla, jesper och LUDWIGH! Sen efter det tog jag mig en promenad, det var jobbigt innan jag kom ut men till sist lyckades jag mota bort latmasken! Och så tog jag mig en dusch, och nu sitter jag här och är förvirrad! haha, att ens minne kan vara så dåligt ibland! jaja, men vi hörs imorn! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback