Mätt o Go!

hej igen! ligger i soffan hos mamma och pappa, trött som ett AS! Har ätit grillat med potatisgratäng och sallad, och efter det blev det rabarberpaj med vanlijsås, MUMMA! Så nu är man mätt och go tills imorn bitti. Tog lite outfit-kort förut, kanske orkar lägga in dom imornbitti, har ju ingen sladd till datorn, så först överför jag bilderna på Sackes pappas bärbara (som vi lånar, och inte tar tummen ur och lämnar tillbaka), den har nämligen kortläsare, efter det så överför jag bilderna till enterna hårddisken, och därefter kopplar jag in hårdisken till stationära datorn igen, och sen kan jag lägga upp dom! haha, det är anledningen till att det blir dåligt med kort nu när min systemkamera är trasig. Var ju inne i Tranås igår och skulle prova jeansen som jag vill ja, men så skulle jag behövt en strl mindre, men självklart så hade dom inte det och skulle inte få in mer av den modellen heller, buhhuu, hoppas jag kan komma iväg till eksjö eller till jönköping eller nåt och se ifall de har dom, gillar dom! Köpte mig iaf ett längre linne med rynk i sidorna och ett par cykelbyxor som kommer att bli väl använda i sommar! Gillar dom starkt redan, skit snygga till stor t-shirt, eller en skjorta, har dom på mig nu! Meeen guu vilket långt inlägg, de va väärst! Hörs imorgon igen! PUSS O HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback