FREDAG, YES!



Idag är det fredag;YAAY! :D Så himla skönt! Fast började dagen med att försova mig lite grann, fast inte så pass så att jag inte kom i tid till jobbet, men ändå lite småjobbigt att sova lite längre än man tänkt sig! Igår följde jag med Milla ut till Vena för att kolla på de sötaste kattungarna jag nånsin sett! En sköldpaddsfärgad långhårig, och en svartvit långhårig, och de var sååå söta! Hade jag inte redan haft 3 katter hade jag tagit dom direkt!!! Oh blev kär direkt, blir jag ju visserligen i alla kattungar, men de här två var helt otroligt söta, 7 veckor var dom! Var bara ute en liten stund, fast var ändå kul att få åka ut dit o hälsa på lite, blir ju inte så ofta tyvärr :/ Vena är ju ändå min barndomsgård och det känns allt när man åker dit, minnen kommer upp! Fast roliga minnen, som bonnlurkarna i vena ;) haha! ne då! Ikväll blir det nog lugnt, en skön fredagskväll! Nu, back to work! Ha en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback