Godnatt!

Har just kommit in från grannarna :) Ätit lite god mat, hasselbackspotatis med schnitzel o brunsås! mmmm! Tänkte att vi skulle gå o lägga oss nu, är ju en ny arbestvecka som väntar, yay... :P hehe ne då, brukar vara mån-tis som är värst, sen går det fort :) Hoppas att mitt garn och mönster kommer i veckan så jag kan börja virka på mina korgar till badrummet! Nu är badrummen utrivna, och kommer att stå så minst en vecka till innan det börjas med tapeter och golv osv. Så nu får vi använda toa-cellen nere i källaren, nästan så att man får cellskräck när man sitter där nere, men det går. Sen får vi snylta på varmvattnet hos grannarna :) Så det ska nog gå bra det här! Men nu ska jag ta och tvätta av mig sminket o sen dra täcket över mig och sooova! Hoppas att ni har haft en bra dag, imorgon är det ju jobb länge som gäller, så får se om det blir något med bloggen imorgon! Ha det bra! Godnatt o HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback