Cecilia, Namnsdag

HEJ! Nu är jag tillbaka igen, efter en lite omtumlande helg! I fredags blev det lugnt framför tv:n med snacks och älskling! I lördags förmiddag var jag på "Kafferep" haha, hos Jessica med Milla, Lina o Jenny :) Ludde var med också förstås hehe, stackarn, nedå :P Mysplutt!!! Sen på kvällen var det överraskningsfest på schemat för Jossan som fyllde år i fredags, Grattis igen på're :P och ja, det blev en lyckad fest! Jättekul, fram till slutet, men oväntat? ne... Iaf, söndagen gick åt till att ligga bakfull i soffan, och glo på repriser och äta allt som gick att äta typ! haha! Sån söndagsångest som jag hade igår, har jag inte haft pålänge! men nu är man här igen, och det går ju lika bra som alltid när man väl är här. men morgonen var inte rolig, bluäää! Idag blir det jobb till 6 tiden, efter det blir det en bit mat och sen dra upp till gymmet för ett easyline pass. Efter det ska jag sitta som klistrad framför finalen av "Biggest Looser" som jag följt från början, tycker det är himla intressant! Blev en hel del bilder från i lördags, typ 207 st??! haha, men kommer att lägga upp en del utav dom här på bloggen :)

Ha en jättebra måndag, så hörs vi! HAJJJ

Har för övrigt namnsdag idag ahah :P!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback