Riga





På fredagen var vi på en centralmarknad, och en saluhall och kollade, och jag tror inte att jag någonsin har sett så mycket kött! Vi talar alltså om, halva grisar, grishuvuden, korevben, kött, kort och allt som har med kött o gör TYP!


Kan säga att det luktade ju inte rosor där inte....







På fredagkvällen sen, var vi på en club som hette Crystal Club, där kvällens show och tema var Magdans! Har faktiskt aldrig tänkt på att det var så häftigt, de rör sig som ormar och det är faktiskt en konst! När vi satt där i soffan o kollade blev man bra sugen på att röra lite på sig, och lite moves blev det ju senare på kvällen med lite alkohol i kroppen haha, inte magdans dock! :P Men det var jättekul verkligen, sen att man kanske skämde ut sig lite granna, äcsh, kommer ju aldrig träffa dom igen iaf haha :P PÅ lördagen sen kan jag säga att vi var BRA bakfulla! Usch, kände mig halft död när vi kom till flygplatsen och skulle få i oss något att äta haha! bluäää, tog någon dag innan jag var återhämtad! Vårat hotellrum var himla fint när vi vaknade på lördagsmorgonen hahaah! NOT! är det verkligen tjejer som har hållt till där? verkar så, ser ut som att vi har haft lite för bråttom i säng! haha, skor och skit överallt! men men, det var bara att slänga i alla grejor i väskan och dra! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback