Skön Helg!

HEJ! Nu fick jag bloggfingrar igen ;) Igår var jag o Sacke och kollade på soffa, och vi beställde en! Så himla skönt det ska bli med en ny soffa, blev en divan med även en schäslong på :) Kommer nog bli jättebra! Sen så var det bara slapp hela lördagen lång typ, Jossan kom till mig på kvällen och vi flötade och kollade på film o bilder! :) Trevlans trevlans! Nu så sitter jag här nyduschad med min snygga turban på huvudet, ska strax ta och föna håret, sen ska jag sätta mig i soffan och mysa framför tv:n, Sacke kommer väl hem snart med efter farsdag-middag :) Ska virka mer på min fina korg med, som faktiskt snart är färdig som jag började med i fredags, kul när det går undan. Idag sov jag otroligt länge för att vara jag, vaknade vid 11.35, oh flög upp ur sängen, o tänkte, men gud? haha! Men det var ju skönt att få sig lite extra sömn än vanligt, sen trippade jag bort till mamma, där milla,ludde,luna o thea var :) Bjöds på fika och middag! Det blev bus och mys med Ludde såklart, mysplutt! Nopprade Millas ögonbryn, haha alltid lika kul! ;) Färgade även mammas hår.

Men nu blir det fönen sen soffan! HAJJJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback