Talking



Dagens träning: 25min löpning, 15min cykling, 30min easyline

Har just kommit hem från Jossan :) Skulle ju hämta en sista grej till rengörings serien och tigga lite fika ;) Suttit och pratat en stund med, skönt att få prata av sig! Och med någon som fattar! Ska strax gå och lägga mig, Sacke är på fest med jobbet, eftersom att fuskpellarna var lediga imorgon! Så då får jag gå och lägga mig ensam, buhhuu! Imorgon är det äntligen fredag, och i helgen blir det väl att riva ur badrummen, kanske bra för då måste jag riva ut allt mitt smink osv, så då kanske jag får lite ordning på det med! :) Godnatt med er och hoppas att ni har haft en bra dag! HAJJ

Kommentarer
Postat av: Elin

sv; Följer dig nu,:)

2010-11-04 @ 22:48:37
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/
Postat av: Elin

sv; Hittade den genom att du kommenterat i en annan blogg jag läser:)

2010-11-04 @ 23:04:20
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback