22.11



Nu har jag nyfärgat hår igen :) skönt! Var ju borta hos mamma, och där kollade jag igenom farfars gamla grejor som mamma och pappa fått ta hem. Jag tycker verkligen att det är himla intressant med gamla saker. Gamla almenackor från 1880 o framåt, och gamla "kuponger" sen första och andra världskriget, och gamla foton och födelsedagstal och begravningstal! Helt otroligt! Vill se mer! Blir så himla nyfiken på hur deras liv var då, och vilka de på alla fotona var :) Men nu ska vi ta och gå och lägga oss i de nya fina påslakanen, imorgon är det onsdag och då vänder veckan, yihooo! Godnatt sov gott!


Kommentarer
Postat av: milla

Åhh de vill jag me läsa, såå fränt!

2010-11-03 @ 16:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback