FREDAG

HEJ! Idag gick jag från jobbet vid 14.00. Efter det så följde jag med Sacke och Sebban upp till e-boden för att kolla lite på fönster. Eftersom att vi ska renovera badrummen nu i höst, så måste vi byta fönstrena i badrummen, då gör vi även så att vi byter de fönstrena på ena sidan av huset, vilket innebär 3 små, och två stora. Helt sjukt vad dyrt det är med fönster och dörrar, buhuuu. Men vi får ta en sida i taget, vi tar den sidan nu. Sen kanske vi tar framsidan till våren. Men ska bli jätteskönt att få renovera om badrummen, för den dusch vi har, kan man inte kalla dusch. Himla komplicerat det där, så ska bli skönt att få ställa sig i en fräsch, ljus dusch med ett bra munstycke! Efter e-boden, blev det våran traditionella fredagspizza, yummiie! Var borta hos mamma förut, som hjälpte mig att färga håret, eftersom att färgen har mattats av sen jag färgade sist, och det blonda liksom lyser igenom typ, men Lina sa att det kunde bli så. Så nu har jag nyfärgat hår, i en lite mörkare nyans, med lite mer rödton i, fast inte rött, men aaa.! :P Nu så ska vi dra på en film, och mysa ner oss i soffan! Hoppas att ni har en fin fredagskväll, vi hörs imorgon! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback