Dags för sängen



nenennee, nu har jag suttit här alldeles för länge. Hade visst missat att det var fotboll på tv samtidigt som Idol, eftersom att Sacke är helt "frälst" i det, så fick jag vika mig. Så först satt jag här och väntade en timma på att Idol skulle sluta, så att jag kunde kolla på det på tv4play, och nu har jag kollat på det! Weey, fanns många bra! Längtar tills imorgon! Meen nu, så blir det sängen för min del, men vi ses imorgon, och glöm inte, imorgon är det onsdag, och då vänder veckan! yiihoo! PUSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: nathalie

kvällens blogg är nu utsedd:D gå in och se om det blev du! om inte, kan du alltid gå in och gratulera den vinnande bloggen:D

Hoppas allt är bra med dig idag?:D

2010-09-08 @ 10:22:41
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback