DEN SPANSKA RÄVEN...



Låter denna bild förklara min dag... haha! Jossan och jag hade sjukt kul åt denna bild idag "den spanska räven rev en annan räv", heter man Jossan och Cissi så kan man ha rätt kul åt den frasen, om man gör om den! ahaha vet inte om jag ska lägga upp den frasen som vi kom på, ni kanske lämnar min blogg då? äsch va fasen, that's who we are!  "Den spanska räven fann ett brev när han rev i röven på en annan räv, samtidigt som han åt revben från en räv, som hade en stor röv och rakade ben!" hahaha, ni får gärna tycka att vi är trööga, men det skiter jag i haha!

Nog om rävar! Nu sitter jag iaf här. Idag har vi varit ute och plockat lite kantareller, fast blev inte så mycket men räckte till ett par mackor och en låda till frysen iaf :) Gottigott! Sitter här och laddar inför Idol, nej, jag har inte tröttnat! Tycker det är så kul, speciellt nu i början med alla uttagningar! Så kommer att sitta här en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback