Godnatt!

Här kommer det såkallade "Godnatt" inlägget. Har vart fullt upp, var í stan med mamma, köpte tyg och garn, köpte doppresent o grejer, kommer bli så bra :) Efter det blev det en sväng på Willy's, sen bar det hemåt. Slängde ihop en tacopaj, vi åt upp den, och sen var det virka som gällde för imorn ska vi sy ihop den! Så imorgon ska jag hem till mamma och spendera typ, hela eftermiddagen/kvällen där för att fixa med den, och så måste jag öva på låten som jag fått i uppdrag att sjunga på Luddes dop på lördag :) Så blir en upptagen dag imorgon med, men efter det så är det fredag, YES! Sen har jag inte någon filt att tänka på! Men nu så ska jag ta och stänga ner datorn, och mysa mig ner jämte Sacke! Vi hörs imorgon, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback