Plink, plink



HEJ! Nu så är jag här, har alldeles just kommit ur duschen. Har varit hos mor och far hela kvällen, och virkat färdig "pläden", WII! Nu ska det bara sys baksida o lite småpill :) GREAT! Har övat lite på sången med, blir nog bra! Kul att spela lite på pianot, det var längesen. Sacke har varit på hockey ikväll, så just nu sitter han i en bil påväg hem till mig, hatar att vara själv på kvällarna, får bara för mig massa konstiga saker! Som att en massa grävlingar ska dyka upp, just när jag råkar kolla ut genom fönstret, eller som när jag cyklade hem förut, men såg som tur inga, pjuh! bluää för grävlingar! Nu så ska jag ta och kolla en sväng här på datorn, sen blir det sängen för mig, säger Godnatt och vi ses imorgon, FRIDAY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback