Luddekudde

Hej! Här kommer en liten hälsning från mig :) Barnvakt uppdraget går utmärkt, har matat, bytta blöja, lekt, gosat och nu har jag vart ute och gått en sväng! Sötaste systersonen! Nu ligger han på täcket o sprattlar och jollrar ! Ikväll ska vi till Mor och Far på middag, ska se om jag hinner fota outfit, risken är att jag inte hinner det, beroende på hur stressigt det blir ehe :) Har även hämtat min jacka, och jaa den var värt allt bestyr. Bilder på den kommer imorgon tror jag, då jag inte hinner med det idag! Ha en fortsatt fin eftermiddag/kväll!



Millas fina skötväska som hon gjort själv!




Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-09-04 @ 22:21:59
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback