20:56



Dagens träning: 60min box!

HAJ! Med turbanen på huvudet sitter jag här nu och läser lite om "bölder" o katter. Då Lance har fått en slags böld under örat, nära kinden :/ Hoppas inte att det är en tand som en inflammerad eller nåt, men går den inte ner måste vi nog åka in till vet. för en undersökning! Hoppas bara att det är en varböld som går att få bort och inget annat! Men han är pigg för övrigt, äter o är som vanligt. Ska ringa till vet. imorgon för rådgivning. Imorgon är det redan onsdag, och då vänder arbetsveckan för att sen sluta med en skön fredag! :) Inget planerat i helgen, ska väl försöka få hem kökssoffan o måla. Köpte ju en byrå sen i lördags, som ni kan få bild på sen, blev jätte bra, precis så som jag tänkt mig ! Även fått hem det nya överkastet med, blev fint!


Kommentarer
Postat av: Nina

Akta när bölden spricker bara! kan splascha åt alla håll, det vet jag mamma o dem hade en katt när vi var små som hade en böld som sprack. Kom på väggar o överallt :S haha

2011-01-22 @ 12:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback