HEJ SVEJ

HEJ! Igår var det min födelsedag, hela 22-år redan?! mm... Tackar alla som Grattat mig :) På lördag blir det kalas för lite av släkten o lite mat på det! Annars så är allting bra, ganska mycket att göra på jobbet nu, märks att våren o sommaren är påväg, men det är skönt när man bara jobbar på hela dagarna. Denna veckan har bara swoshat till o så var det torsdag, och ikväll blir det en sväng till Vena o Regina, med Jossan. Dags för lite nu ansiktsrengöring, och prova ny foundation. På tal om vår, så är det så sköööönt att snön försvunnit från nästan alla gator. Så igår blev det en löprunda med Lina, det var så jäkla skönt att få komma ut o springa, o i tisdags tog jag mig en promenad direkt efter jobbet, då solen fortfarande var framme, o det var underbart! Nu hoppas vi att det går åt rätt håll, och inga bakslag! Hoppas ni har det bra, nu, back to work! :D


P.S Samlade aldrig ihop pengar till dressen, beställde den direkt istället. haha jaja D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback