Retro Lapptäcke





Lapptäcke till Millas bebis som vi hoppas kommer snart :)

Kommentarer
Postat av: Denice

Så fint! Är sugen på att sy ett lapptäcke till min systers bebis som kommer i januari, men jag har redan virkat en filt... Å tredje sidan gör det kanske inget att jag vill skämma bort en efterlängtad bebbe :-) Dina lapptäcken är underbara och inspirerande.

Svar: Tack så jättemycket för den fina kommentaren! Ne, skämma bort små söta bebisar är aldrig svårt ;)
Cecilia Rydestrand

2012-09-16 @ 14:17:52
URL: http://minapyssligheter.blogspot.com
Postat av: LINDA

Hej! Vilka fina saker du gör! Hur gör du text och foto på kuddarna? MVH Linda

Svar: Tack! Det gör jag genom mitt jobb, en tryckfirma, så därav har jag tillgänglighet till det :)
Cecilia Rydestrand

2012-09-19 @ 19:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback