Dagens sysslor



Skrapat och slipat de två bänkarna som jag ska måla om! Blä, varför är alltid förarbetet så himla tråkigt??



Tvättat och vikt tvätt, men en överfull tvättkorg klar idag, GREAT! Missen ska givetvis vara med överallt, sötnosen!



Lagade mat, som först skulle blivit kräftsoppa, men självklart så var kräftosten, den huvudsakliga ingrediensen slut på vårat bajskonsum, så fick bli Korvstroganoff med Basilikasmak ist, gick ju iof lika bra, men störande när inte saker finns!!!

Var ute och gick med Jossan med en sväng, prata av sig lite, både hon och jag, SKÖNT! Säger nog Godnatt till er nu, för tänkte jag skulle sätta mig i soffan, Godnatt! :D (ser även att jag börjar få lite fler läsare, mycket kul!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback