Halvseg...

Morgon Morgon! Har just ätit en macka, och ska snart ta och fräscha till mig lite, då vi ska ut till Visselvik på lite kalas, inte en så lämplig dag att lägga det på med tanke på att på övervåningen höll efterfesten på till 7 på morgonen!!! Själv blev jag aldrig så värst full, fick så himla ont o magen och mådde illa o skit precis innan vi skulle bege oss ner till torget :/ vet inte var det var, men kallsvettades, mådde illa, från båda hållen, fick ett litet sammanbrott på toaletten, lipade o grejer! Men sen gick det faktiskt över? Vet inte var det kom ifrån :/ så gick till statt en sväng, var väl "sisådär" roligt, var ju typ nykter hehe :) Kom väl hem mellan halv3-3, har typ vart vaken hela natten pga hög musik från övervåningen, men men :) Jag är tillbaka ikväll någongång, vet ej när jag är tillbaka från kalaset, men efter det så måste vi in till Eksjö, och hämta våra bilar! Ha det bra tills dess! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback