NOSTALGI

Dagens träning: En snabbis, vilket innebar 20min cykel 15min magövning + armövning

Ååh, mer Fångarna på Fortet och mer nostalgi åt folket! Satt klistrad framför tv:n! Nu så har jag fönat håret och vill så gärna färga håret NU! Men har fått en tid den 10/9, men fick hon återbud skulle hon ringa, hoppas hoppas!  När jag har snurrat in på något, så ska det hända snabbt, kan verka lite jobbit, men så är jag! samma om jag kommit på något klädesplagg jag vill ha, då ska jag ha det direkt, inte vänta tills man har pengar eller så, ne, nu, direkt! Meeen, nu säger jag hejdå för idag, ska kolla vidare på Time Out här nu :) Imorgon är det tisdag, en dag närmare helgen ;) Ha en fortsatt bra kväll så hörs vi imorgon! puss o hajj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

en snabbis?? :p

2010-08-24 @ 13:27:53
Postat av: Cecilia

sv: mahahaa, var ju inte så menat! haha!

2010-08-24 @ 13:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback