Nytränad


bilden är tagen på Dansbanskampen som vi var på hösten 2009!

HEJ! Nu är jag här :) Var ju som sagt hos mamma och dom en sväng idag, och efter det cyklade jag ner till jobbet för att göra ett par skyltar och hälsa på mina kollegor! Jenny bjöd på tårta på sin födelsedag med, mums! Nu har jag just kommit hem från gymmet, cyklat 45 min, pjuh! Dricker vatten och knager på ett äpple, internet fungerade inte förut :/ så nu sitter jag här och tar igen det jag missat haha ;) Sitter nu och lyssnar på massa musik, bugg självklart. Nu tänker väl alla, va? dansband? men JA, det är bra musik! :D Iaf bugglåtarna, blir så glad och festsugen när jag lyssnar på det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback