NEW STUFF!







HEJ! Igår åkte jag med jobbet på julbord i Göteborg på Liseberg :) Så jag har mumsat god mat och godis! :) Var på "Rally" Radioshow också! Så inatt blev det sömn på Scandic Europa, och med anslutning till Nordstan kunde vi ju inte undgå att kolla runt lite i butikerna där innan vi åkte hem i förmiddags ;) Blev lite nytt, skorna föll jag för från första stund, och var helt enkelt nästan bara tvungen, de var ju dessutom på rea! ;) Leggings från Monki, tröja från HM, och den randiga är ny som jag köpte på Cubus när vi var i Riga :) Gillar detaljerna! Nu så kommer snart Sacke hem från bandyn, tänkte då att vi skulle åka upp och handla lite fredagsflööt! NAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback