PROPPMÄTT

hajJ! Sitter här o är proppmätt, lyckades få i mig lite för mycket pasta o köttfärssås! Magen står rakt ut känns det som! hehe. Har just betalat in lite räkningar, känns skönt att ha det gjort! Ska strax gå ner till tvättstugan och hämta upp lite ren tvätt o sortera, och fixa lite :) Imorgon är det nyårsbandy, och just nu är jag noll taggad! bläää! Tänker alltid tillbaka hur det var när man spelade turneringar i skolan, man var alltid så nervös, och hade prestationsångest när hela högstadiet kollade på! Men det blir nog bra det med! Imorgon är det jobb, men förhoppningsvis inte hela dagen, så då blir det nog en tripp in till stan o kolla lite mellandagsrea, inte kläder, utan annat kul :) sen måste jag handla mat med, men vet ej om jag hinner! Bandyn börjar vid 6, måste ju äta en stund innan med. Neheee, nu ska jag ta och vika lite tvätt! Förresten, idag kom ju HM vårkatalog, känns ju lite sisådär, med tanke på att det ligger typ en meter snö ute!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback