fönstershoppar

Sitter här i handduk, har just duschat, ska strax gå och föna till håret. Tittat runt lite på nätet och "fönstershoppat", är väldigt mycket saker som jag vill ha nu, speciellt när det är sommar! men neej, köpstopp råder! I ca 2,5 vecka till hhee, kanske längre vem vet, men på semestern kan det väl vara kul att unna sig lite, och jädrar vad jag ska unna mig ;) Idag har vi lämnat bort en misse till, svartis. Sa åt mamma och pappa att de fick offra sig och ta en katt, så de fick den svarta :) Och imorgonbitt reser 3 katter iväg, kommer bli tomt! men, som sagt, kan ju inte ha 9 katter, men hade jag kunnat hade jag nog nästan haft det, katthem kanske? hehe. Men nu ska jag dra mig, ha det bra alla! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback