Njuter av sommaren!

Ja, bilderna säger väl det mesta, när jag kom hem från jobbet åkte Sacke och jag ut till Norra vi för att ta ett dopp och njuta lite av eftermiddagssolen. Helt underbart väder, och det håller i sig ett tag till, det bästa av allt är att det ska vara fint väder hela helgen då vi ska på Ydre Countryfestival, greaat! Ska bli kul faktiskt, brukar vanligtvis inte se framemot det, men iår så gör jag faktiskt det! Festa bland alla countrydiggare hehe :) Idag har jag även hunnit med en promenad efter att ha ätit lite granna, kändes väldigt skönt! Det är sommar, och då blir det inte av att man rör lika mycket på sig, men som mamma sa, man måste ju få känna på att det är sommar, och jag instämmer faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback