avlagt ett löfte


Hej alla! Nu så fick jag en stund till att sätta mig ner. Har handlat, gjort pastasallad, diskat, tvättat, hängt upp tvätt( på min nya fina torkvinda )hehe, plockat in tvätt, plockat iordning lite här hemma, lyfte på täcket och såg att någon eller några utav kattungarna hade kissat i sängen, IGEN! Aaaah, och jag som nyss bytte, usch. Då blev Cissi inte glad.......... och så är det ju så aptråkigt att byta påslakan (ilandsproblem) JA, faktiskt hehe. Så det har jag gjort, eller ja inte lagt i nya men lagt de kissiga i tvätten! Men meeen, annars är allt bra med mig haha. Längtar tills jag får semester! Har idag avlagt ett löfte om att jag inte ska inhandla några kläder, skor eller liknande innan min semester, vilket är v.30!

Här kommer två outfitbilder, inte allt för roliga men alltid något! Ha en fortsatt bra kväll!



T-shirt: JC
Jacka: Cubus
Sjal: Monki
Jeans: Cubus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback