GREAT!



Jobbade till halv 5, slängde i mig lite mat för att sen bege mig bort till mamma o pappa, där milla, ludde, jesper, luna och thea var. Tog genast tillfället i akt och roffade åt mig Ludde :P aha. Sov som en liten gris! Fikade lite bullar, mammas bullar, alltid lika goda! Efter en stund drog jag mig hemmåt igen, och gav mig ut på en promenad, kändes skönt! Och nu till sist sitter jag här framför burken, med en misse i famnen :) och fotbolls-vm i bakgrunden, har en väldans sportälskare i soffan! :p hehe men men. Imorgon är det onsdag, och då vänder veckan! GREAT! Hoppas på bra väder i helgen också, skulle ju tydligen vara bra väder fram till fredag iaf, sen vet jag inte. meeen, hoppas att ni har haft en solig dag! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback