Tackar alla för gårdagens fest!

uuurk, haha. Är väldans seg just nu efter gårdagen. Men kul var det! Tackar alla! Maten var god, vad vore livet utan mat?! Idag står det väl inte så mycket på schemat, städa efter igår, tvätta lite och egentligen måste jag städa här hemma, men det kanske jag gör imorn. Sitter här framför datorn och har Lance (katten) jämte mig, så glad att han är inne för en gång skull, han är nämligen inte så glad i att det har kommit 7 kattungar och vad ska man säga "tagit hans plats", fast det har dom ju inte. Innan var han alltid inne om nätterna och kelade med Sacke, sov nere vid fötterna, men nu är han nästan ute jämt. Trivs inte med kattungarna, men nu är han inne en stund! :) ne, nu ska jag nog gå och slänga mig i sängen och bara ligga och njuta av att jag kan bara vara! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback