Sprakar!



Dagens träning: 30min på löpbandet, 15min mag+armövningar

I dessa tider, speciellt idag när det varit sånt höstrusk, så uppskattar man verkligen att man har en öppen spis att sitta och mysa framför! Har vart uppe på gymmet en sväng, tog en sväng på löpbandet och lite mag+armövningar :) Så nu har jag just duschat och när jag kom ur duschen satte jag mig framför brasan och värmde mig! Så himla skönt! Tänkte att jag skulle slå mig ner i soffan och glo på tv. Kolla lite på tråkbönderna och vänta på det bästa idag! Berg flyttar in, hos Robert Gustavsson, YAY! :) Så jag kan ju säga Godnatt redan nu, för lär nog fastna i soffan och sen rulla in till sängen! GODNATT :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg:) Följa varandra via bloglovin?

2010-11-04 @ 09:38:46
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ojoj, det där ser rent ut sagt jättemysigt ut. Det enda positiva med hösten, haha? Snygg header också I must say.

2010-11-04 @ 14:44:59
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback