21.12


pysslade lite förut i photoshop, och här ser man verkligen lövens fina färger!

Dagens träning: 40min promenad, 20min cykling, 40min box

Sådär, nu så sitter jag här med min turban på huvudet. Har just mumsat i oss lite chokladpudding, det var längesen! Påminner om när man var liten, då man alltid fick det hos farmor och farfar. Ska alldeles strax ta och föna håret, och sen blir det sängen, för imorgon är det måndag igen. Usch, men veckorna går fort, fast det förstås, kommer väl gå lite segare när Jossan inte är där :/ ingen att prata roliga saker med! men men, det går fort. Men nu så ska jag dra, vi hörs imorgon framåt kvällen, då jag jobbar till 17.50, och efter det träning. Godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback