Godmorgon!

HEJ, och Godmorgon! :) Sitter här på Jobbet, ensam? Blev inget med bloggning igår, orkade inte helt enkelt hehe :P Kom hem, lagade då till lite mat som potatismos och köttbullar. Efter det satt jag en liten sväng vid datorn, men Sacke höll på att ladda ner något så internet gick i slowmotion, så tog tag i mitt virkande istället. Nu har jag dock inte så mycket kvar, 3 delar kvar! Sen så drog jag upp till gymmet med Lina, cyklade lite och gjorde lite magövningar. Skulle egentligen tagit oss en runda ute, meeen det var så kallt och ruskigt så vi skippade det! Kom hem, duschade, virkade, kollade på tv :) Sen var det sängen, så det var min onsdags-eftermiddag det! Ikväll så har jag fått i uppdrag att vara barnvakt åt min lille plutt Ludde, MYS! Så ikväll lär det bli dåligt med bloggen med, men men! Ha en jättebra dag!

Förresten, är det snö hos er med eller? Här ligger ett tunt lager med snö på gräsmattorna, USCH! Förstår inte ni som vill ha snö redan, det vill inte jag, inte än iaf! SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback