BE BACK!


Dagens träning: 30min easy line

HEJ! och så var måndagen här igen, men lika fort gick den över, skönt! Har just duschat av mig efter träningen, och strax börjar ju både Ullared och Biggest Looser, vad ska man kolla på?? hmm... Igår så var jag så bakis man kan bli, brukar inte vara så dåligt, men var riktigt seeg igår, så satt och virkade i soffan typ hela dagen, lite tacos blev det med! Bloggen har kommit lite åt sidan de senaste dagarna, har som sagt inte haft tid, måste virka, virka virka, så den pläd ska göra blir klar! Men blir bättring, lovar er! Men nu så ska jag sätta mig i soffan och kolla på tv och virka, vilken tur att kvinnor kan göra två saker samtidigt ;) haha! Ha det bra så hörs vi imorgon!! puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback