Fast!

hallo! Har just ätit en bit mat, svärmor var snäll och gav oss lasagne som hade blivit över, GOTT! och väldigt skönt att slippa laga mat, för vet inte vad det är med mig, men är himlans seg idag! Ska bort till mamma sen och hämta min mascara, eftersom att jag råkade köpa vattenfast mascara i fredags, klant! Sen tänkte jag att hon skulle hjälpa mig att komma igång med en liten figur som jag ska virka :) Idag har jag tänkt på ett par skor, varför ska man alltid fastna för sånt som kostar massa? Fast iof, ett par skor kan man väl lägga ut lite extra på, med tanke på kvalitén, det handlar förstås om ett par kilklackskor från Vagabond, som jag har uppe här för nån vecka sen. Funderar på om jag ska ta och beställa dom och se hur de är att gå i, har ju trots allt länge velat ha såna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback