HEJ!

HEJ! Nu är jag hemma och ska strax sätta mig i soffan för fredagsmys! Slutade vid 13.00, då blev det pizza och sen åkte jag direkt in till Tranås för att handla lite grejer, gick bl a in på JC, och som vanligt, en liten kasse fick jag med mig! Åker inte till Tranås utan att gå in på JC :P Bästa butiken! Gick in på Åhléns för att leta efter en tröja, som det visade sig att dom inte hade, eller rättare sagt inte hade fått in! buu.... Sen åkte jag upp till Milla, Ludde o Jesper, var där en sväng :) Pratade lite med Milla och gosade med Ludde såklart :) Men nu är jag hemma iaf, men ska inte sitta här mer och vara tråkig! Vi hörs imorgon någongång, när jag gått upp! Ha en bra fredagskväll! :D puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback