Massa god mat!



Har just kommit hem från middagen :) Massa gott! Kräftsoppa, porterstek, äppelpaj, och nu på slutet drog vi fram lite kräftor, mums! Så nu bara känner jag hur skönt det kommer bli att krypa ner i en sval säng, och soova! Fick vara barnvakt åt Ludde typ hela dagen ju, mysigt! Kändes riktigt bra att gå ut med barnvagnen ;) Imorgon är det söndag, bahaa. Ska njuta av sovmorgon, och vid 5 är det kalas. Sen, vips, så är det måndag igen, urk burk. Meen, har ju något att se framemot, detta är nämligen min sista helg som blond, yeah! För på fredag så färgar jag håret :) Ska bli kul, och skönt! Men nu ska jag ta och dricka massa vatten, är uttorkad efter salta kräftor :P Sen ska jag gå och lägga mig i sängen och slå på någon bra svensk film :) Vänta på att älskling ska komma och lägga sig. Imorgon kommer bilder på jackan upp! Godnatt med er så ses vi imorgon! puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback