Natti Natti


Dagens träning: 20min löpning, 45min box
Tjo! Oj så upptagen jag är om dagarna :P Kom hem, lagade till lite middag, åt middag, slöade framför datorn (utan internet), bytte om, drog upp till gymmet, körde lite boxpass tillsammas med Lina, får blir skärpning med träningen nu, men känns som att jag inte riktigt haft tid den senaste veckan, men men så är det väl ibland! Tråkigt nu med att det börjar bli så mörkt tidigt om kvällarna, gör det ju mindre trevligt att gå ut och gå :/ ajaa. Har just fönat håret, och ska nu ta och lägga mig. Imorgon är det onsdag, veckan vänder, yihoo! Ska in och handla efter jobbet med, fylla frysen lite ;) Godnatt, ses imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback