Outfit 3 september 2010



Jacka: HM
Tröja: JC
Leggings: GinaTricot
Halsduk: HM
Väska: Accent

men haaj! nu så har jag just kommit hem. Om en stund så blir det fredagspizza, men först ska Sacke på massage, så jag får vänta en stund till. Men efter det så ska jag röja upp här hemma, och framförallt, damsuga, bluäk! Men men, vill inte att stället ska gro igen så bäst att göra det, och kan ju vara kul att ha det fint och fräscht i hemmet, :P hehe. Idag kom Jossans och mitt paket från HM med, så det ska vi kolla på senare. Håller också tummarna för att Lina hittar min Jacka i gbg, hoppas hoppas hoppas! De fick ju inte lägga undan den, så hoppas att den hänger kvar när de kommer! Återstår att se, men jag hör av mig senare! HAJK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback